tisdag 13 juli 2010

YVONNE RYDINGS FOOT CREAM


SOMMARFÖTTER

Är du som jag, överlycklig då man får slänga allt vad strumpbyxor och sockor heter och bara gå barfota. Just så är jag från maj till september....men mina fötter som "barfota prinsessa" brukade se bedrövliga ut.

Första gången jag prövade Yvonnes Foot Cream, var jag såld. Helt underbar för trötta fötter och spruckna hälar. Visst behöver vi alltid hjälpa till och slipa våra fötter, men redan efter ngr dagars smörjning kunde jag se märkbart resultat.

Nu denna varma sommar, som vi har och om man som jag, simmar och simmar i havsvattnet, så glöm inte det som vi dagligen står på, våra fötter...smörj dem gärna varje kväll och gärna en bit upp över vristen. Krämen med aktiva eteriska oljor ger en skön svalkande känsla.

Pris 15 €

Kram fr Janet

Inga kommentarer: