tisdag 12 april 2011

GOOGLE TRANSLATOR

Hej mina vänner! Eftersom jag har sett, att jag har läsare på min blogg från England, Canada, Usa, Brasilien, Tyskland, Frankrike, Ryssland, Holland med mera, så har jag installerat en Google Translator. Översättningen blir ganska rolig på vissa språk, särskilt på finska och jag har fått mig många goda skratt, då jag läst Googles automatiska översättning av mina inlägg. Jag hoppas i varje fall, att alla Ni, mina vänner från andra länder ändå förstår något av översättningen. Det är så roligt, då man märker att människor långt ifrån läser min blogg. Snart är jag uppe i 20000 läsare och då är det ändå bara 8 månader sedan jag började blogga. Då jag når 20000 läsare blir det en ny tävling för er! Denna rosenbukett tillägnar jag er, alla mina läsare...det är så trevligt att ni tittar in! Kram från Janet

Inga kommentarer: