söndag 6 maj 2012

FEST OCH ÖVERRASKNINGAR


Så har man åter fått ett år till "på nacken", ja oj vad ett år går fort. Brukar inte vara mycket till födelsedagsfirare, av mig själv, men brukar göra det för barnens skull, för särskilt när de var småa, så skulle det varit katastrof, om de inte skulle ha fått ha födelsedagsfest för mig...
Så på födelsedagsmorgonen uppvaktades jag med en blombukett och kort, samt massor av varma födelsedags kramar av mina barn....plus en härlig CD av Johanna Grüssner.

På kvällen kom Kari...och med ett paket, som fick mig nästan att svimma. Vilken present! Jag informerade nog...att jag fyller ju ojämna år...blev nog lite rörd över att få en sprillans ny laptop...Kari är bara för snäll och ibland kan han överraska, så man minsann lämnar med munnen på vid gavel.

 Nu skall jag bara bli van att jobba från min nya laptop, samt få alla program installerade på den.

Årets första hemgjorda jordgubbs tårta...nam, nam...rätt bra smak, på de utländska jordgubbarna, som man får lov att nöja sig med så här års.


Till sist ...födelsedagsbarnet själv, tar en "trudilutt", som hör sig till, på pianot.


Kram fr Janet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Önskar dig ännu mer kärlek, mycket succé, bättre rygg och mycket, mycket glädje året runt. Kram, Jujunin

janets home & decoration sa...

Tusen Tack, Jujunin, för de fina Gratulations orden :)
Kram Janet