lördag 9 mars 2013

HAR HAFT MASSOR ATT GÖRA

Det har varit lite skralt med bloggandet på sistone, men det betyder inte att jag glömt bort er, kära läsare...har bara haft så otroligt mycket att göra. En av orsakerna är denna tillverkning och även att det rullar in vårnyheter varje vecka. Skall även börja jobba med lite nya hälsoprodukter...så det har varit en hel del möten och mycket att fundera på...men oj så spännande!



 Så har jag och dottern varit på Vip kväll till Wautsi, för att titta på deras nyrenoverade butik. Trevligt mingel och goodiebags och dricka och tilltugg. Lite födelsedagspresenter handlades också därifrån...men de är undangömda och avslöjas inte desstomera här på bloggen.
 Internationella kvinnodagen inföll igår...så Kari kom med en Kina Ros, eller Hibiskus, samt champagne. Så det blev myskväll, som tonåringarna brukar säga :)

 Silversmideskurserna är jag ofta på...men detta armband virkade jag på samma gång som jag drack morgonkaffet. Lätt och skönt att bära är det. Skall visa mera, av det jag fått gjort på silversmide senare.

Till sist...så försöker jag komma ihåg, att börja varje dag på detta sätt. Vara tacksam i mitt hjärta, tacka för de små och stora sakerna, som händer varje dag i mitt liv. Att vara extra tacksam, just då något kanske inte gick, som du tänkte, eller du blev besviken på att en vän inte var det du trodde....Tacka extra mycket då, fastän det i en negativ situation kan kännas extra svårt att vara tacksam...men det finns varje dag något att vara tacksam över. Mera om tacksamhet kan du läsa i denna underbara bok.



Ha ett fint veckoslut!

Kram fr Janet

Inga kommentarer: