torsdag 25 april 2013

PÅ ÖNSKELISTAN


Jo då, jag lever...och inte har jag bloggtorka heller, men tiden har inte riktigt räckt till allt, som man velat göra. Vårtröttheten känner jag betydligt mera av denna vår än någonsin. Jag brukar för det mesta känna hur energin strömmar in i mig med ljuset, men inte denna vår....men vi hade ju en extremt dålig sommar i fjol och vintern har varit lång, så inte underligt om man känner sig lite "urlakad"...har förstått att det är rätt många som är tröttare än vanligt denna vår.

 Men se...en del av vinterstövlarna har jag fått putsade. Ni kanske kan ana, att jag tycker om stövletter och stövlar med snören :) Borde vara lika flitig, då det gäller att putsa fönster...
Som alltid, då man skall försöka "trycka in" sina kläder , skor och väskor i skåpen, så önskar man att man hade en riktig härlig Walk in Closet, där allting var överskådligt, så man vet vad man har.
Visst får man ibland någon extra överraskning, då man i sina överfyllda skåp hittar ngt, som man glömt, att man hade...men nog vore drömmen att få en walk i closet....(och nu får Kari hicka, då han läser detta :) )




 Nu skall jag ut och njuta av en morgonpromenad med dalmatinern, för att sedan börja med tillskärning av mera linnekläder till min shop..och ordna med kaffe & dopp för musical artister osv, som skall titta in till min butik.

Ha en fin dag!

Kram fr Janet

Inga kommentarer: