torsdag 16 februari 2012

I STÄLLET FÖR ATT SKOTTA SNÖ


Vad fördriver man tiden med då snön vräker ner och det är grått och blåsigt ute? Jo tittar på Inredningsinspirations bilder....trädgårdsbilder osv. 

Efter det att mina däcks stolar fått stå ute hela vintern, så hoppas jag att de ser så här "Shabby chicca" ut....dock är jag rädd för att de murknat sönder.

Får sådan lust, att göra något åt mina rokoko stolar i vinrött tyg, då jag ser dessa. Har sett mitt vinröda möblemang, så länge nu. Visst är det snyggt till Julen, ett riktigt julmöblemang är det, men resten av året skulle jag kunna kasta ut det.
De två översta bilderna är från det härliga företaget Pom Pom Interiors . Kika in på deras sida och njut!



 Sommardrömmar. Vilket härligt litet gårdshus att mysa i. Vi har också ett gammalt gårdshus på vår gård...undrar just om man kunde göra ngt härligt med det.

Så till alla mina kära läsare, lite blommor, i efterskott. Jag hoppas att ni alla hade en fin Valentine Day, Alla Hjärtans Dag, Ystävän Päivä!
Frånsett att jag satt med näsan i bokföringspappren, så var min dag riktigt fin!

Kram fr Janet


Inga kommentarer: