söndag 30 oktober 2011

SÖNDAGSMORGON HOS OSS

För det mesta är det nog så hos oss, att vi plockar själva ur kylskåpet det vi vill ha till morgonmål. Sällan blir det så här, att vi riktigt lägger upp till söndags morgonmålet. För det mesta sover tonåringarna till 12-tiden och då har ju jag och Kari varit uppe många timmar redan...och så har man ju inte alltid tid...
Fast denna morgon hade vi ju liksom en timme extra...dessutom var det bara Kari, jag och Vincent som skulle äta morgonmål...inte en hel bataljon, eller som vi ofta kan vara sådär 8 st på söndagsmorgnarna....men det är också kul med många i huset och runt bordet, det gillar jag...särskilt till söndags middagen, som jag gärna sätter mera tid på att tillreda åt min familj.

Så är det ju också trevligt att överraska och Kari skulle väl egentligen behövt få kaffe på säng, så som han jobbat på denna helg...men det får bli en annan gång.
Jag hoppas ni alla har en riktigt skön söndag!

Kram fr Janet

Inga kommentarer: