söndag 3 juni 2012

FRANSK ROMANTIK

Har haft mycket att göra på sista tiden, eller då jag tänker efter, som alltid egentligen, så mycket till bloggande har det inte blivit. Har fått koncentrera mig på mitt arbete, produkt tillverkning, ordrar, leveranser och däremellan även komma ihåg, att vila min rygg, så mycket som möjligt. Den vill inte lika mycket som jag vill och det betyder en par gångers vila under dagen...men drömma och titta på inredning, det orkar man ju alltid med.
Eftersom jag gillar mera det romantiska i inredningen, så tycker jag väldigt mycket om French Country Style. Här kommer några bilder på rum, som jag absolut inte hade ngt emot att bo i.





Detta blev i varjefall gjort i helgen. Jag fick äntligen min andra affärsskylt från tryckeriet. Har från tidigare en stor skylt på vårt vita funkis garage, som numera är Madame & Mademoiselle Shop och nu hänger denna mindre skylt ute vid vägen. Så håll utkik för rosenhjärtan, så hittar du oss!
Lite blomkrukor har även kommit upp på väggarna utomhus denna helg, som under veckan skall fyllas med sommarblommor.

Så har ju även helgen gått till att uppvakta studenter och andra duktiga studerande, som fått sin examen. Stort grattis till er alla, som kämpat duktigt!

Nu får vi bara hoppas på att detta kalla och ussla väder skall vända, så att vi börjar få lite sommarvärme.

Ha så gott!
Kram fr Janet

Inga kommentarer: