torsdag 8 juli 2010

SKUTNÄSBORGS ANTIK

Det är detta, som jag har sabbatsår ifrån just nu...eller en bråkdel av sortimentet. Vårt garage är fullt från golv till tak, så är även hallen hos min pojkvän Kari uppe i Uleåborg.

För att få ngn ordning och reda, så blir det småningom Gårdsloppis hos oss i Skutnäs. Över 50 st bananlådor fyllda med gammalt Arabias, Rörstrand, Gustafsbergs porslin måste minskas...jag drunknar i porslin.




Det här var det romantiska rummet i butiken...lite blandat, nytt och gammalt. Mina handvirkade kuddar och andra inrednings kuddar o textilier, även tillverkade av mig, på soffan.


I väntan på att mina nya lokaliteter skall bli klara, så flödar inspirationen...för nya ideer. Research över nya intressanta grossistföretag görs....och har funnit många trevliga sådana....


Men just nu, har jag lite sommarlov, eller egentligen förbereder vi oss alla för söndagens konfirmation i Pedesöre kyrka, då min yngsta dotter blir konfirmerad.


Njut av denna dag...vi tycks få en härlig sommardag igen. Kram Janet

Inga kommentarer: