onsdag 25 januari 2012

UNDERBARA LAMPOR

Då vi börjar gå mot ljusare tider,så är kankse inte anskaffning av lampor till hemmet, det första man tänker på. Dessa lampor känns ändå så somriga, som härliga karameller och jag som är en person som älskar lampor, får riktigt ett ha begär, då jag ser dessa handblåsta lampor i pastell färger.  Dock är prislappen en sådan, så man kan ju bara drömma. De är gjorda av glaskonstnären Joe Cariati.

Mera vackra lampor från samma företag, som säljer Joe Cariatis lampor hittar du HÄR



Lite habegär får jag också över denna hushållsassistent från Kitchen Aid.

En inredningssak, som jag länge varit på jakt efter, är ett vackert väckarur i kristall, till mitt nattduksbord. Är så trött på att sova med mobiltelefonen.

Ha så gott, mina vänner!

Kram fr Janet

Inga kommentarer: