torsdag 5 september 2013

EN AV DE INTRESSANTASTE BÖCKER JAG LÄST


Eller...en av de intressantaste böcker, som jag håller på att läsa...
Idag fick jag äntligen, boken jag så länge väntat på, "Proof of Heaven". Eftersom den ännu bara finns tillgänglig på engelska, så är det en liten utmaning att läsa den, men så intressant och relativt lättläst, att jag redan är halvvägs och har svårt att lägga den ifrån mig, så bra är den...då neurokirurgen som gjort 1000 tals operationer och hållit hundratals föreläsningar om hur hjärnan fungerar, berättar om sina upplevelser, som han egentligen inte borde ha haft, eftersom hjärnans cortex var helt ur funktion.
Då jag är halvvägs i boken får jag känslan...men självklart.... förstår ännu djupare varför "The law of attraction" fungerar.
Boken är inte dyr...för en tia får du den...eller som inbunden 14,90 och fastän du inte har en djupare tro, så är den läsvärd.
Jag behöver ej länka till olika sidor, för skriver du in hans namn på google, så hittar du allt du behöver veta.
På Youtube finns även en hel del intervjuer med honom.
Nu skall jag fortsätta kvällen med att läsa...ibland får jag gåshud....ibland slår hjärtat lite snabbare...ibland får man nästan en klump i halsen...

Kram fr Janet

Inga kommentarer: