måndag 6 april 2015

MIN DOTTERS DRÖMHUND

Så har vi firat Påsk. Umgåtts, Flyttat ätit gott och fått ha en riktigt trevlig helg. Flyttlasset bestod av mitt antiklager...bytte liksom uppbevaringsplats för det, men nu kommer jag också småningom att göra mig av med mitt lager, ha ett Loppis eventuellt nu på våren och också sälja över nätet. Så håll utkik...återkommer med info senare!


Passligt till Påsken började kvistarna från körsbärsträdet och äppelträde, som jag tagit in blomma. Så vackra, så det var nästan onödigt att Påskpynta dem. Dessutom är jag ingen vän av färgen gult...tycker det är fult :)


Så mitt Påskris fick vita fjädrar och ägg i pastellfärger.

Lite uppdatering av bilden på husets Påskhäxa, gjorde vi också...

Påskmiddag med mina crazy kids och pojkvänner

 Kattor som snällt väntar på mat..

Så var jag och dottern Evelyn och hälsade på Mandy och Selma, två helt underbara hundar, som bor hos sin matte Lena och husse Rolli. Detta har länge varit Evelyns drömhund och efter denna kväll, var hon helt såld. Världens största hundras, Irländsk Varghund...respektingivande å grund av sin storlek, men ack så snälla. En härlig hund att gosa med!


 Lycka, att få klappa om två "Irländare"


Jag hoppas att ni haft en skön påskhelg!
Kram fr Janet

Inga kommentarer: