torsdag 19 april 2012

SMALMAT

Fördelen med att sälja vackra kläder och bara själv rymmas i en bråkdel av dem, är att man verkligen ändrar om sina kostvanor. Har alltid varit en smörgåsätare...och då pratar vi verkligen smörgås, med allt möjligt gott på...härliga ostar..MEN ...härliga ostar vet vi vad gör med vikten. Ja inte går den ner inte. Så nu består min lunch för det mesta av det som finns på talriken. Vikten då...Jo - 7,5 kg på en och en halv månad, trots att jag varit väldigt, väldigt orörlig med min rygg.

Alltid en början...och vet ej var det slutar, tar ingen stress, men visst är man glad för varje gram, som blir mindre på vågen.
Efter klockan 18/19-tiden så är det heller inget, som åker in i munnen...inte ostskivor i varje fall, utan magra bärsoppor eller lättfil....men en mysdag eller kväll unnar jag mig alltid, fredagsmyset, det måste man ha, eller hur?

Ha en bra dag!
Kram fr Janet

Inga kommentarer: