torsdag 12 april 2012

MIN SKRIVAR ELLER TANKEVRÅ


Det var här, som det var tänkt att jag skulle sitta och jobba från min dator, men på något sätt har det ej riktigt blivit av...har liksom bättre utkik och koll på läget från vårt matsalsrum.

 Så har jag ej heller haft tid, att "inreda" vrån, så att det känns trevligt att sitta där, men i veckoslutet kom i varje fall fotografierna på mina barn upp på väggen.
Själva sekretären tror jag, att kommer att få en make over, bara det blir bättre väder för målning utomhus. Har på känn att det träfärgade partiet kommer att målas i en ljusgrå nyans, så passar det bättre ihop med golvet :), som är rätt krävande, men som vi gillar skarpt. Tack till förra ägare!

 Dagens blominköp fick bli en bukett med vaniljfärgade rosor. Har tröttnat på tulpanerna nu, som jag varje vecka inhandlat, så nu får det bli rosor. Dessuom måste man ju även idag pigga upp sig, så regnigt och trist, som det är utomhus.


Nej nu vill jag verkligen ha lite vårsol!

Kram fr Janet

Inga kommentarer: