tisdag 31 maj 2011

VI SOM ÄLSKAR INREDNING

För alla oss, som älskar inredning, eller bara annars tycker att det är trevligt, att titta på vackra inredningsbilder eller läsa inrednings tidningar, finns även en hel del inspiration att fås på nätet. Man behöver inte alltid köpa en hel hop med tidningar för att inspireras, för det finns även en hel del tidningar, som låter dig titta in och inspireras på nätet.
En helt underbar tidning är Traditional Home där jag rekommenderar, att ni tittar in...men som jag brukar säga, man behöver ju inte alltid inreda lika överdådigt och pråligt, men man kanske får en ide till ngt projekt.


För oss som även älskar antikviteter, finns en Antikavdelning i tidningen.



Weekend Living i "Amerikan style", lite annorlunda än våra sommarstugor.








Naturligtvis finns det även där, en avdelning, för alla trädgårdsälskare.














Jag hoppas att dessa bilder ger er, kära läsare inspiration. Jag blir så glad då jag upptäcker dagligen, att läsare från fler och fler länder hittar till mina bloggar, så som från Belgien, Holland, Ukraina, Moldavien, Bulgarien, Frankrike, USA, Tyskland, Kanada, Brasilien, Sverige, Norge, Danmark...och naturligtvis från mitt hemland Finland... och massor med fler länder... Jag hoppas också att all ni läsare från andra länder har användning av Google Translator, men kom ihåg, att den översätter ganska roligt ibland...så ni har säkert fått er ett och annat gott skratt, då ni läser översättningarna.


Jag är så glad, att ni tittar in på mina bloggar...och ni får även gärna kommentera och ha önskemål om vad ni vill att jag skriver om.




Kram fr Janet

Inga kommentarer: