söndag 13 mars 2011

ETT BESÖK HOS CAMILLA NORRBACK

Under sportlovsveckan var min dotter Olivia i Stockholm och till ett av programmen hörde, ett besök hos min småkusin Camilla Norrback. I Finland pratar vi ju om småkusiner, då det är frågan om syssling, Camillas mormor och min morfar var nämligen syskon.
Här kommer lite bilder av bland annat hennes skor och väskor, samt hennes kommande kollektion.
Helt underbart vackra skor och väskor tycker jag, tidlöst vackra, som man inte tröttnar på.


Vacket elegant, som alltid är svart och vita pärlor därtill.


Trots att Camilla hade väldigt bråttom, vår och sommar kollektionen anlände och hon skulle nästa vecka i väg till modevisning med sin kollektion, så tog hon sig tid att visa Olivia runt i båda affärslokalerna och kontor. Här är en bild på Camilla, glad och trevlig, som alltid. Det var en dag, som Olivia länge kommer, att minnas.
Här kommer en videoklipp från Camilla Norrback i Berlin, Fashion Week.













Visst är hon en duktig designer och så stolta vi får vara över vår Jakobstads flicka!
Kram fr Janet

2 kommentarer:

Milou sa...

de kilklackade skorna vill jag ha till våren!
Ursnygga!!!

janets home & decoration sa...

Camillas skor är jättesnygge...som mycket annat som hon designat. Det finns mycket som man får habegär på.
Kram