söndag 20 mars 2011

MADAME & MADEMOISELLE

Den 17 mars blev det officiellt, mitt företags nya namn, Madame & Mademoiselle. Så nu är Skutnäsborgs Antik, ett minne blott. Länge har jag funderat på det nya namnet och det är inte alltid lätt, att hitta ngt, som inte är upptaget och där domain namnen också är lediga. Namnet Skutnäsborgs Antik hade tjänat sitt och passar nog inte längre ihop med det, som komma skall.
Sabbatsåret har gett tid till tanke och planering och planeringen fotgår ännu. Visst tvivlade jag också, eftersom jag kämpat med mina reuma sjukdomar, att vågar jag...tänk om jag blir sjukare.. tänk om man ej orkar arbeta... MEN, vi vet inte vad morgondagen för med sig och det går ej att ta ut ngt i förskott. Det ena gav det andra...vips var jag med på en utbildning...vips knöts nya spännande kontakter och jag kände, att det är nu som jag skall ta beslutet. Vi får ej vår tid tillbaka och därför skall man väl också ta vara på den och det man vill göra.

Nu är det ännu mycket planering, att hitta det som passar, som hand i handsken, att producera och importera.
En ny blogg startar jag också HÄR
där ni så småningom skall få ta del av allt det nya och vad som händer och sker på Madame & Mademoiselle....men dit är det en liten tid ännu :) Bloggen Janet`s Home & Decoration fortsätter jag naturligtvis, att skriva på som vanligt.
Men nu är det nya namnet offeciellt...och nu KÖR VI!




Kram fr Janet

Inga kommentarer: